نازترین نینی دنیا

نازترین نینی دنیا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نازترین نینی دنیا و آدرس my-pretty-baby.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سلام عزیزترینم. خوبی مامانی؟

دلم برات تنگ شده نازنینم.

میخام برات از دیشب بگم که یه شب بد بود.

من از غروب سردرد شدیدی گرفته بودم. بابایی کلی سرم و ماساژ داد و خوب نشد تا 2 شب که بابایی خوابش برد و منم داشتم خودمو به زور خواب میکردم که یهو دیدم حالت تهوع گرفتم.تا از جام بلند شم و خودم رو به دستشویی برسونم مثل برق و باد...........

خلاصه راهرو و پارکت به گند کشیده شد. بابایی که از صدای سرفه های من از خواب بیدار شد دوید و اومد. منم که حالم خیلی بد بود داشتم ناخوداگاه گریه هم میکردم. اون بنده خدا هم منو آروم کرد و گفت برم بخوابم خودش همه جا رو ردیف میکنه.منم بعد از عوض کردن لباسام رفتم دراز کشیدم.اوهتازه بابایی بیچاره امروز هم شیفت بود.خمیازه

خلاصه این هم داستان اولین حالت تهوع مامانیت که 3 ثانیه بیشتر طول نکشید ولی خیلی افتضاح به بار آورد.

عسلم فردا صبح داریم میریم تهران خونه پدر جون و مادر جون.تو راه مواظب خودت باش.

5 شنبه هم نوبت دکتر تو بیمارستان چمران گرفتم.

دوست دارم عسلکم.

juovmv0nfdbv7l5qxn5.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 مهر 1390برچسب:, ] [ 8:40 ] [ سمانه ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگیه که مامان برای شما درست کرده که از خاطراتت از زمان خواستنت از خدا تا به وجود اومدنت و به دنیا اومدنت و بزرگ شدنت بنویسه. که هیچ وقت یادت نره من و بابایی چقدر دوست داریم و به فکرتیم.
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 36152
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1




Upload Music

.