نازترین نینی دنیا

نازترین نینی دنیا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نازترین نینی دنیا و آدرس my-pretty-baby.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

سلام عزیزترینم.ماچ

 

الهی مامان فدات بشه که الان نزدیکترینی به من و چقدر ازین بابت به خودم میبالم و به بابایی پز میدم.

 

مامانی برات بگه که مامان و بابا بعد از 3 سال عقد(نامزد بودن) توی اسفند ماه 1388 با هم رفتن زیر یه سقف کوچولو..

 

تا وقتیکه 1 سال و 2 ماه از زندگیشون گذشته بود همیشه حرف تورو میزدن ولی از اینکه نتونن خواسته هاتو برآورده کنن و خوشبختت کنن میترسیدن.

 

تا وقتیکه من به بابایی اصرار کردم که وقتشه که تو بیای. اونم از بس نگران بود راضی نمیشد پس تصمیم گرفتیم استخاره کنیم.

 

زنگ زدیم به حاج آقا اونم استخاره گرفت و گفت "اونی که داره میاد قبولش کنین خدا آیندش رو اصلاح میکنه."

 

نمیدونی منو بابایی چقدر خوشحال شدیم که خدا باهامونه.

 

 

خلاصه اردیبهشت 90 من رفتم و آزمایشهای قبل بارداریو دادم.

 

تا تصمیممون رو عملی کنیم تیر ماه شد. تیر ماه که ماه تولد بابایی بود با سلام و صلوات و دعا و راز و نیاز تو رو از خدا خواستیم.

 

31 تیر هم بابایی رفت ماموریت و من 1 مرداد فهمیدم که تو اومدی توی دلم.

 

خدا خیلی مارو دوست داشت که تو رو زود به ما داد.

 

 

مامانی تو هم هول بودی که زود تر بیایا!!!!

 

الهی قربونت برم.قلب

 


 

ms1zs1g8z46sjabd6umv.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 مرداد 1390برچسب:, ] [ 8:5 ] [ سمانه ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگیه که مامان برای شما درست کرده که از خاطراتت از زمان خواستنت از خدا تا به وجود اومدنت و به دنیا اومدنت و بزرگ شدنت بنویسه. که هیچ وقت یادت نره من و بابایی چقدر دوست داریم و به فکرتیم.
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 36164
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1




Upload Music

.